.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلايل شکست راه‌آهن از زبان دايي

سرمربي تيم فوتبال راه آهن پس از شکست سنگين تيمش مقابل تيم داماش در هفته هشتم ليگ برتر گفت: همه ديدند که بازي متعادل بود و داماش تيم برتر ميدان نبود و ما در واقع به ضربات کاشته زنيدپور باختيم.

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و راه آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان تیم داماش با سه ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. بازی کاملا متعادل بود و در جریان بازی داماش تیم برتر میدان نبود.

وی افزود: در شروع نیمه دوم دو گل مشابه هم خوردیم که انسجام تیمی ما را به هم زد. در واقع تیم ما به دو ضربه کاشته زنیدپور باخت. بازیکنان داماش از ضربات ایستگاهی به بهترین شکل استفاده کردند و در مجموع تیم داماش موقعیت دیگری نداشت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان کرد: دروازه تیم راه آهن در چند بازی است که از طریق ضربات ایستگاهی باز می شود و ما در این زمینه هنوز مشکل داریم.

دایی ابتدا در مورد داوری نمی خواست صحبت کند اما در پی سوال یک خبرنگار تغییر عقیده داد و گفت: کرنری که داور به نفع تیم داماش گرفت و منجر به گل آنها شد به هیچ وجه کرنر نبود. ضمن اینکه دوربین باشگاه ما نشان می دهد که گلی که ما زدیم و داور نگرفت کاملا درست بود و توپ از خط دروازه عبور کرده بود.

وی در ادامه به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: من راجع به پرسپولیس هیچ حرفی نمی زنم و فقط در مورد تیم راه آهن از من سوال کنید.

دایی در خاتمه در خصوص تعطیلی رقابتهای لیگ برتر گفت: ما باید تابع تیم ملی باشیم و چون تیم ملی بازی دارد ما چاره ای غیر از تعطیلی لیگ نداریم. در حال حاضر من برای جبران این شکست به بازی روز جمعه تیمم فکر می کنم.

دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و راه آهن تهران از هفته هشتم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 17:30 یکشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد و با برتری 3 بر یک تیم داماش به پایان رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.